Mobily, PlayStation, Xbox a Notebooky

Popis porúch herných konzol

Po pádoch, nárazoch,  alebo inak ťažko poškodených  herných konzol,  je nutné najskôr vykonať  diagnostiku  poruchy danej konzoly. Až potom sa dá určiť , ktorá časť  je poškodená a na základe toho aj celková cena opravy.  V tomto prípade, ak zákazník súhlasí s cenou opravy, po vykonaní opravy sa z celkovej ceny opravy cena diagnostiky odpočíta.

Pri poškodeniach vzniknutých obvyklým opotrebovaním , nesprávnym ovládaním, poprípade  neznámymi príčinami je možné pri popise porúch sa riadiť nasledujúcou inštruktážou.

 Herná konzola / Popis porúch HK

  Všetky (Playstation 1-3, Playstation Portable, PSP GO,  XBOX, XBOX360, Nintendo, Nintendo Wii…)
       -nečíta, trhá, mrzne,
       -nezobrazuje, bliká
       -nedá sa zapnúť
       -problémy okolo IC chipov
       -tlačidlá
       -prehrieva sa
       -neprehráva zvuk
       -nefungujú periférie ( joystick, pamäťová karta...)
       -chybný software
       -poškodené kryty, konektory

XBOX
       -3 červené svetlá – RROD
       -2 alebo 4 červené svetlá
       -vypisuje chyby E74,E71,E79,E64,E68,E13
       -HDMI
       -problémy okolo harddisku

PS3
       -YLOD – žltá smrť
       -červená obrazovka
       -problémy okolo harddisku
       -HDMI

PSP, Nintendo
       -nefunguje podsvietenie lcd
       -nefunguje joystick, predné, bočné tlačidlá
       -rozbité, pokazené  lcd

Servis:

A) Macbookov, Notebookov,    všetky značky
B) Tabletov,    Apple, Dell, Acer, Asus, Lenovo, Sony, HP, Prestigio a  iné
C) Herných konzol,   PlayStation, Xbox, a iné
D) Mobilov,    Samsung, Huawei, Xiaomi, iPhone, HTC, Lenovo, Prestigio, Sony, LG, Blackberry,  Doogee, Nokia a iné.



Aktualizácia:  15.01.2018

ROVI, Vojvodská 2, Košice
Servis Mobilov, Macbookov, Herných konzol, Tabletov a Notebookov
Po - Pi: 09:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Tel.: +421 905 864 305, +421 907 593 626