Servis mobilných telefónov
Vykonávame mimozáručný servis všetkých známych značiek telefónov. Pod servisom sa rozumie oprava porúch, odblokovanie, nahrávanie nového softwaru, nahrávanie slovenského menu, zrušenie telefónneho kódu a riešime aj špecifické požiadavky na základe vzájomnej dohody napr. zálohovanie dát.
Servis ponúkame aj na základe e-mailového alebo telefonického kontaktu pre mimo košických zákazníkov , alebo pre tých, ktorí nevedia navštíviť našu prevádzku z rôznych príčin a doručia chybný mobil na adresu našej prevádzky. Odporúčame pozrieť : Ako popísať poruchu mobilu a Cenník opráv.
V takom prípade je potrebné vypísať objednávací list opravy, buď na predpísanom tlačive, ktorý sa dá stiahnuť TU,
alebo ručne napísať s požadovaným obsahom t.j. má obsahovať priezvisko a meno objednávateľa opravy, adresu, telefónne číslo, emailovu adresu alebo iný kontakt, ďalej značku, typ, poprípade IMEI číslo mobilu (väčšinou sa nachádza na štítku pod batériou, poprípade v doklade o kúpe mobilu alebo sa dá vyčítať na displayi zadaním sekvencie znakov *#06#), popis poruchy, poprípade, ak sa vie, ako k poruche došlo, na záver napísať vetu "Súhlasím s podmienkami servisu ROVI" , dátum a podpis.
Posielajte len samotné mobilné telefóny t.j. bez SIM karty, pamäťovej karty a iného príslušenstva. Neručíme za stratu dát uložených v pamäti mobilu a preto odporúčame zákazníkovi ich zálohovanie (žiaľ pri niektorých poruchách to už nie je možné). Neberieme zodpovednosť pri nesprávnom popise poruchy, respektíve na výšku predpokladanej ceny opravy, pred diagnostikovaním poruchy mobilu alebo samotnou opravou.
Podmienky servisu
Na servis poskytujeme v zmysle Občianskeho zákonníka 3-mesačnú záruku. Záruka sa sťahuje len na vykonané opravy, nie na celý mobilný telefón a to výhradne len v prípade, ak nebola porušená ochranná garančná nálepka firmy ROVI.
Jednoduchý servis, v prípade priamej návštevy prevádzky (napr. opravy LCD, odblokovanie, software...) vykonávame spravidla na počkanie. Ostatné opravy (audio, nabíjanie, signál, „utopený alebo mŕtvy“ mobil...) vykonávame spravidla do 1 – 3 pracovných dní . Oprava sa môže predlžiť v prípade nedostupnosti náhradných dielov, stáva sa to pri nových modeloch mobilných telefónov.
Expresný servis vykonávame na základe vzájomnej dohody do času 20 min. až 1 deň, pri doručených mobiloch min. 1 deň, s príplatkom 20 % k cene opravy.
V prípade doručenia chybného mobilu poštou, kuriérom alebo iným spôsobom, pošleme späť opravený mobil, podľa zložitosti opravy a dostupnosti náhradných dielov, na nasledujúci deň, respektíve spravidla do 5 pracovných dní. Doručíme na adresu uvedenú na objednávacom liste opravy. K opravenému mobilu sa pripája doklad o oprave, na ktorom sa uvádza pre koho bola oprava vykonaná, značka, typ , IMEI číslo opravovaného mobilu, čo bolo opravované, cena a dátum opravy, ako aj firemná pečiatka s podpisom.
Ak opravený mobil nebol objednávateľom prevzatý a bol poštou vrátený firme Rovi späť, tak v tomto prípade sa daný mobil bude dať prevziať už len priamo (v prevádzkovom čase) na prevádzke. K cene opravy a poštovného po čase 1 mesiaca účtujeme skladné 10 Eur. Táto možnosť prevzatia opraveného mobilu sa dá uplatniť do pol roka od vykonania opravy, po tomto čase v zmysle Občianskeho zákonníka má firma vykonávajúca opravy, v tomto prípade ROVI, právo daný MT predať, demontovať alebo naložiť s ním podľa vlastného uváženia.
Spôsob platby servisu a spätnej prepravy pri doručených mobiloch:
- Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, sa opravený mobil pošle zákazníkovi dobierkou, celková cena bude: cena opravy + účtujeme cenu prepravy 5€ (dobierka, poistné, balné)
- Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, zákazník pošle danú sumu na náš bankový účet a následne po obdŕžaní peňazí, sa opravený mobil pošle poštou na zákazníkom udanú adresu.
- Pred vykonaním opravy, na základe dohodnutej ceny za opravu (e-mailom alebo telefónom)