Servis notebookov a monitorov
Vykonávame mimozáručný servis všetkých známych značiek notebookov a monitorov. Pod servisom sa rozumie oprava porúch, montáž alebo výmena rôznych častí, inštalácia, resp. reinštalácia operačného systému Windows, Macintosh , poprípade riešime aj špecifické požiadavky na základe vzájomnej dohody.
Servis ponúkame aj na základe e-mailového alebo telefonického kontaktu pre mimo košických zákazníkov , alebo pre tých, ktorí nevedia navštíviť našu prevádzku z rôznych príčin a doručia chybné zariadenie na adresu našej prevádzky. Odporúčame pozrieť : Ako popísať poruchu a Cenník opráv.
V takom prípade je potrebné vypísať objednávací list opravy, buď na predpísanom tlačive, ktorý sa dá stiahnuť TU,
alebo ručne napísať s požadovaným obsahom t.j. má obsahovať priezvisko a meno objednávateľa opravy, adresu, telefónne číslo, emailovu adresu alebo iný kontakt, ďalej značku, typ, poprípade sériové číslo pokazeného zariadenia (väčšinou sa nachádza na štítku na spodnej strane , poprípade v doklade o kúpe), popis poruchy, poprípade, ak sa vie, ako k poruche došlo, ďalej napísať vetu „Súhlasím s podmienkami servisu ROVI“, dátum a podpis.
Spolu s notebookom posielajte aj adaptér (zdroj), ak to nie je dohodnuté inak. S monitorom neposielajte žiadne príslušenstvo (prepojovací, sieťový kábel a pod.)
Neberieme zodpovednosť pri nesprávnom popise poruchy, respektíve na výšku predpokladanej ceny opravy, pred diagnostikovaním poruchy daného zariadenia alebo samotnou opravou.
Podmienky servisu.
Na servis poskytujeme v zmysle Občianskeho zákonníka 3-mesačnú záruku. Záruka sa sťahuje len na vykonané opravy, nie na celý notebook alebo monitor a to výhradne len v prípade, ak nebola porušená ochranná garančná nálepka firmy ROVI.
V prípade doručenia chybného notebooku alebo monitora poštou, kuriérom alebo iným spôsobom, pošleme späť opravené zariadenie, podľa zložitosti opravy a dostupnosti náhradných dielov. Doručíme na adresu uvedenú na objednávacom liste opravy. K opravenému zariadeniu sa pripája doklad o oprave, na ktorom sa uvádza pre koho bola oprava vykonaná, značka, typ ,sériové číslo opravovaného notebooku alebo monitora, čo bolo opravované, cena a dátum opravy, ako aj firemná pečiatka s podpisom.
Ak opravená zariadenie nebola objednávateľom prevzatá a bola poštou vrátená firme Rovi späť, tak v tomto prípade sa dané zariadenie bude dať prevziať už len priamo (v prevádzkovom čase) na prevádzke. K cene opravy a poštovného po čase 1 mesiaca účtujeme skladné 10 Eur. Táto možnosť prevzatia opraveného zariadenia sa dá uplatniť do pol roka od vykonania opravy, po tomto čase v zmysle Občianskeho zákonníka má firma vykonávajúca opravy, v tomto prípade ROVI, právo dané zariadenie predať, demontovať alebo naložiť s ním podľa vlastného uváženia.
Spôsob platby servisu a spätnej prepravy pri doručených notebookov, monitorov:
1. Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, sa opravené zariadenie pošle zákazníkovi dobierkou, celková cena bude: cena opravy + účtujeme cenu prepravy 6€ (dobierka, poistné, balné).
2. Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, zákazník pošle danú sumu na náš bankový účet a následne po obdŕžaní peňazí, sa opravený notebook, poprípade monitor pošle poštou na zákazníkom udanú adresu.
3. Pred vykonaním opravy, na základe dohodnutej ceny za opravu (emailom alebo telefónom).