Mobily, PlayStation, Xbox a Notebooky

Servis notebookov a monitorov

      Vykonávame mimozáručný servis všetkých známych  značiek notebookov a monitorov. Pod servisom sa rozumie oprava porúch, montáž alebo výmena rôznych častí,  inštalácia, resp. reinštalácia operačného systému Windows, Macintosh , poprípade riešime aj špecifické požiadavky na základe vzájomnej dohody.
      Servis ponúkame aj na základe e-mailového alebo telefonického kontaktu pre mimo košických zákazníkov , alebo pre tých, ktorí nevedia navštíviť našu prevádzku z rôznych príčin a doručia chybné zariadenie na adresu našej  prevádzky. Odporúčame pozrieť : Ako popísať poruchu a Cenník opráv.
      V takom prípade je potrebné vypísať objednávací list opravy, buď na predpísanom tlačive, ktorý sa dá stiahnuť TU,
alebo ručne napísať s požadovaným obsahom t.j. má obsahovať priezvisko a meno objednávateľa opravy, adresu, telefónne číslo, emailovu adresu alebo iný kontakt, ďalej značku, typ, poprípade sériové číslo pokazeného zariadenia (väčšinou sa nachádza na štítku na spodnej strane , poprípade v doklade o kúpe), popis poruchy, poprípade, ak sa vie, ako k poruche došlo, ďalej napísať vetu „Súhlasím s  podmienkami servisu ROVI“, dátum  a podpis.
     Spolu s notebookom posielajte aj adaptér (zdroj), ak to nie je dohodnuté inak. S monitorom neposielajte žiadne príslušenstvo (prepojovací, sieťový kábel a pod.)
   Neberieme zodpovednosť pri nesprávnom popise poruchy, respektíve na  výšku predpokladanej ceny opravy, pred diagnostikovaním poruchy daného zariadenia alebo  samotnou opravou.  

     Podmienky servisu.

     Na servis poskytujeme v zmysle Občianskeho zákonníka 3-mesačnú záruku. Záruka sa sťahuje len na vykonané opravy, nie na celý notebook alebo monitor a to výhradne len v prípade, ak nebola porušená ochranná garančná nálepka firmy ROVI.
   
     V prípade doručenia chybného notebooku alebo monitora poštou, kuriérom alebo iným spôsobom, pošleme späť opravené zariadenie, podľa zložitosti opravy a dostupnosti náhradných dielov. Doručíme na adresu uvedenú na objednávacom liste opravy. K opravenému zariadeniu sa pripája doklad o oprave, na ktorom sa uvádza pre koho bola oprava vykonaná, značka, typ ,sériové číslo opravovaného notebooku alebo monitora, čo bolo opravované, cena a dátum opravy, ako aj firemná pečiatka s podpisom.
      Ak opravená zariadenie nebola objednávateľom prevzatá a bola poštou vrátená firme Rovi späť, tak v tomto prípade sa dané zariadenie bude dať prevziať už len priamo (v prevádzkovom čase) na prevádzke. K cene opravy a poštovného po čase 1 mesiaca účtujeme skladné 10 Eur. Táto možnosť prevzatia opraveného zariadenia  sa dá uplatniť do pol roka od vykonania opravy, po tomto čase v zmysle Občianskeho zákonníka má firma vykonávajúca opravy, v tomto prípade ROVI, právo  dané zariadenie predať, demontovať alebo naložiť s ním podľa vlastného uváženia.

Spôsob platby servisu a spätnej prepravy pri doručených notebookov, monitorov:

      1.  Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy,  sa opravené zariadenie pošle zákazníkovi dobierkou, celková cena bude: cena opravy + účtujeme cenu prepravy 6€ (dobierka, poistné, balné).
      2.  Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, zákazník pošle danú sumu na náš bankový účet a následne po obdŕžaní peňazí, sa opravený notebook, poprípade monitor pošle poštou na zákazníkom udanú adresu.
      3.  Pred vykonaním opravy, na základe dohodnutej ceny za opravu (emailom alebo telefónom).

Servis:

A) Macbookov, Notebookov,    všetky značky
B) Tabletov,    Apple, Dell, Acer, Asus, Lenovo, Sony, HP, Prestigio a  iné
C) Herných konzol,   PlayStation, Xbox, a iné
D) Mobilov,    Samsung, Huawei, Xiaomi, iPhone, HTC, Lenovo, Prestigio, Sony, LG, Blackberry,  Doogee, Nokia a iné.



 

ROVI, Vojvodská 2, Košice
Servis Mobilov, Macbookov, Herných konzol, Tabletov a Notebookov
Po - Pi: 09:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Tel.: +421 905 864 305, +421 907 593 626