Servis tabletov
Servis tabletov.
Vykonávame mimozáručný servis všetkých známych značiek tabletov. Pod servisom sa rozumie oprava porúch, nahrávanie nového softwaru, nahrávanie slovenského menu, zrušenie kódu a pod.
Servis ponúkame aj na základe e-mailového alebo telefonického kontaktu pre mimo košických zákazníkov , alebo pre tých, ktorí nevedia navštíviť našu prevádzku z rôznych príčin a doručia chybný tablet na adresu našej prevádzky. V takom prípade je potrebné vypísať objednávací list opravy, buď na predpísanom tlačive, ktorý sa dá stiahnuť TU, alebo ručne napísať s požadovaným obsahom t.j. má obsahovať priezvisko a meno objednávateľa opravy, adresu, telefónne číslo, emailovu adresu alebo iný kontakt, ďalej značku, typ, sériové číslo (IMEI) tabletu, popis poruchy, poprípade, ak sa vie, ako k poruche došlo. Na záver napísať vetu „Súhlasím s podmienkami servisu ROVI“, dátum a podpis. Posielajte len samotné tablety t.j. bez SIM karty, pamäťovej karty a iného príslušenstva. Neručíme za stratu dát uložených v pamäti tabletu a preto odporúčame ich zálohovanie (žiaľ pri niektorých poruchách to už nie je možné). Neberieme zodpovednosť pri nesprávnom popise poruchy, ani na výšku opravy pred diagnostikovaním poruchy tabletu alebo samotnou opravou.
Podmienky servisu.
Na servis poskytujeme v zmysle Občianskeho zákonníka 3-mesačnú záruku. Záruka sa sťahuje len na vykonané opravy, nie na celý tablet a to výhradne len v prípade, ak nebola porušená ochranná garančná nálepka firmy ROVI.
V prípade doručenia chybného tabletu poštou, kuriérom alebo iným spôsobom, pošleme späť opravený tablet na adresu uvedenú na objednávacom liste opravy. K opravenému tabletu sa pripája doklad o oprave, na ktorom sa uvádza pre koho bola oprava vykonaná, značka, typ , sériové číslo, čo bolo opravované, cena a dátum opravy, ako aj firemná pečiatka s podpisom.
Ak opravený tablet nebol objednávateľom prevzatý a bol poštou vrátený furme Rovi späť, tak v tomto prípade sa daný tablet bude dať prevziať už len priamo na prevádzke. K cene opravy a poštovného po čase 1 mesiaca učtujeme skladné 10 Eur. Táto možnosť prevzatia opraveného tabletu sa dá uplatniť do pol roka od vykonania opravy, po tomto čase v zmysle Občianskeho zákonníka má firma vykonávajúca opravy, v danom prípade Rovi, právo daný tablet predať, demontovať alebo naložiť s ním podľa vlastného uváženia.
Spôsob platby servisu a spätnej prepravy pri doručených tabletoch:
1. Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, sa opravený mobil pošle zákazníkovi dobierkou, celková cena bude: cena opravy + účtujeme cenu prepravy 7€ (dobierka, poistné, balné)
2. Po vykonaní opravy, na základe nášho oznámenia (emailom alebo telefónom) ceny opravy, zákazník pošle danú sumu na náš bankový účet a následne po obdŕžaní peňazí, sa opravený mobil pošle poštou na zákazníkom udanú adresu.
3. Pred vykonaním opravy, na základe dohodnutej ceny za opravu (e-mailom alebo telefónom)